Wykres roczny blog rowerowy ivoncja.bikestats.pl

Po polach- z dedykacją. :)

Niedziela, 5 maja 2013 | dodano:05.05.2013
...dla Edith i iskiereczki74 - sprawdziliśmy Waszą alternatywną trasę z pracy w stronę Ustowa. Rzeczywistość wygląda tak, że w ładny, suchy dzień, taki jak dziś, jedzie się bardzo przyjemnie, ale kiedy popada, może być już gorzej.

Do oczyszczalni super...

... ale to tylko kawałek.
Dalej jest nieciekawie...

...ale to też tylko kawałek. :)
Potem jest już całkiem fajna leśno-polna ścieżka...

...usiana niestety po bokach stertami śmieci, których uwieczniać nie chcieliśmy, no i strumyk płynący tuz obok też nie należy do tych mile szemrzących, zapaszek bowiem unosi się z niego niezbyt przyjemny.
Jednak pewnych miejscach o tej porze roku jest wręcz uroczo- wjeżdża się w kwiatowy tunel:

...tu aż się prosi, żeby focić, focić, focić...

Po wyjeździe z tunelu na skrzyżowaniu jedziemy prosto...

Polna ścieżka jednak lepsza jest od tej wykładanej betonowymi płytami...

Na drodze natknęliśmy się na gigantyczną mrówkę- na szczęście nie rzuciła się na nas i nie pożarła...

Po lewej- Auchan przez niektórych zwany Achachanem:

No i przed nami już Ustowo, ale my skręcamy w stronę Auchana, wracamy do domu.

Na ścieżce rowerowej coś mi pięknie świergoli nad głową i udaje mi się uchwycić szczygiełka:

A po chwili spotykamy Iwonkę- bez roweru!!- za to z mężem i ucinamy sobie pogawędkę.
Kilometraż taki, że aż wstyd :D, ale po wczorajszym wypadało odpocząć. :)

I to by było na tyle, cytując profesora mniemanologii stosowanej.